Last days of christmas.

Hey på er!
 
Det har varit en hektisk jul, har jobbat på som bara den och Herregud vilka dagar det har varit på jobb. Så mycket folk på hela väla. Hade nästan glömt hur det brukar vara på julrean.. lite ledsen att jag själv inte hann ta del av mellandagsrean men sparar pengarna till shopping i Sthlm istället, inte så dåligt heller ellerhur?  ;)
Dagarna går så fort nu, jag håller på att rensa ut här hemma och förbereder för packning och städning av lägenheten. Det känns lite sad.. min första alladeles egna lägenhet. Jag har trivts så himla bra i den. Nu ska jag istället bli roomie med min kära bror ett tag, tills jag hittar något bra i Sthlm. Det är ju inte det lättaste som ni kanske vet, men det ska bli spännande :) I'm so excited! Jag känner mig så förväntansfull och det ska bli kul att få testa något helt nytt, jobb som stad. Träffa nya människor och påbörja ett nytt stadie i mitt liv. Har lovat några kollegor att bli bättre på att blogga med så att man kan ha lite koll på mig i Sthlm, haha. Så det lovar jag er här och nu!
 
 
Allmänt | |
Upp