Planning the future

Hey på er! 

Hopps ni har en fin helg och myser ordentligt. Tiden går så snabbt och jag kan knappt förstå att det är julafton nästa vecka, kan ni? 

Jag jobbar och står i och dagarna går så fort. I förrigår fick jag även reda på att det äntligen är dags att packa väskorna för en flytt till Sthlm. Detta har jag velat så länge och nu är det äntligen dags så om 2,5 vecka går flyttlasset. Jag har nämligen fått jobb på H&M's huvudkontor som inköpsassistent. Äntligen! En dröm har gått i uppfyllelse. Äntligen får jag även bo närmre mina storebröder som jag saknar så mycket. 

Denna jul kommer jag njuta av att vara i familjens närvaro extra mycket för sedan kommer vi inte att ses lika mycket. Känns så tungt när jag tänker så men det är ju inte så långt ifrån. Kommer sakna min fina pojkvän också så mycket men vi får försöka att ses så mycket det går, jag tror på oss! <3

Nu är jag verkligen så redo för detta. 


Allmänt | |
Upp