Wow, We need a recap!

Hej på er kära läsare! It's been a while. Ser att många av er fortfarande kikar in här, uppskattar det grymt mycket då jag är så dålig på att uppdatera och ber om ursäkt för detta. Jag har helt enkelt prioriterat annat då jag haft fullt upp senaste tiden. I måndags påbörjade jag även en ny tjänst på jobb som resurs, jättespännande.. nu får min ledarroll sättas på prov :) Annars håller jag på med mitt körkort (finally!) och försöker spendera så mycket tid som möjligt med mina nära och kära. Jag kom in i en period där jag stannade upp och reflekterade jättemycket över vilka jag har i mitt liv, vad som händer i mitt liv och vad jag VILL ska finnas och hända i mitt liv.. jag måste säga att det känns otroligt bra att befinna mig där jag befinner mig just nu. Är otroligt tacksam för alla fina människor jag har omkring mig och allt går i rätt riktning. Nu ska jag bara försöka bli bättre på att uppdatera här också, heeee heeee. Men jag kan iallafall lova att jag är bättre att uppdatera på Instagram. Ni hittar mig under samma namn! :)
  
Allmänt | |
Upp